שירות משלוחים מקצועי זהו אחד השירותים שחובה בכל עסק.
רבים טוענים כי אין צורך כלל בשירות כזה, רבים
יכולים לשלוח את המוצרים בעצמם ללא צורך כלל בחברת משלוחים.
מחקרים הוכיחו כי שירות משלוחים מקצועי הוא ליבת העסק
על מנת ששירות משלוחים יהיה כזה יש צורך בחברת משלוחים שתבצע זאת.
במאמר זה נדבר על שלושה נתונים חשובים שיש בשירות משלוחים מקצועי.
לא כל חברה שמבצעת שירותים שונים אכן יכולה לבצע זאת בצורה טובה.
מאמר זה תפקידו לגרום לכל בעל עסק להכיר את שלושת הנתונים החשובים ההופכים
שירות משלוחים מקצועי. מאמר זה תפקידו לתת לכל בעל עסק את המידע החשוב ביותר.
לעוד מידע מעניין:
פריסת שליחים ארצית:
על מנת להעניק שירות משלוחים מקצועי החברה צריכה להכיל שליחים בפריסה ארצית
כלומר בכל הארץ צריכים להיות שליחים המחולקים לפי ערים ורחובות על מנת לבצע את השליחות הזו.
פריסת השליחים יכולה להיות בשתי דרכים הדרך הראשונה היא בעזרת שליחים פרטיים שנמצאים בכל אזור ומוכנים לכל בקשה.
אילו השנייה היא בעזרת סניפים של אותה חברה המכילים שליחים שונים הפרוסים בכל הארץ .
שליחים בפריסה ארצית היא נתון חובה על מנת להעניק את השירות ששמו שירות שליחויות.
רבים יוכלו לחלק במהירות ובזמן הנכון את המשלוחים לכל אדם הזקוק לכך
כמו כן השליחים גם מכירים את המקום ואת הרחובות הצרים ביותר.
שירות משלוחים מקצועי – מעקב אחר החבילות:
על מנת לבצע שירות משלוחים לעסקים קטנים יש צורך לא רק בכמות שליחים רבה בכל הארץ אלא יש גם צורך במעקב אחר כל החבילות.
כל חברה שמכבדת את עצמה יש לה מערכת ייחודית שבה לכל חבילה יש מעקב.
בעזרת המעקב מנהל החברה יכול לעקוב אחר מצב כל חבילה
וגם הלקוח כך שומרים כי כל החבילות מגיעות ליעדן בזמן.
רק חברה מקצועית יכולה להשקיע את הסכום הרב שעולה מערכת כזו.
שירות משלוחים מקצועי – שירות לקוחות:
שירות חבילות מקצועי הוא לא שירות עם שליחים מיומנים וכלי רכב רבים ומעקב אחר כל חבילה
אלא הוא גם יש לו שירות לקוחות ייחודי שירות שמאויש 24 שעות על ידי נציגי צוות היכולים לדווח בזמן אמת ללקוח או למנהל על מצב החבילה.
כמו כן ניתן גם לדבר עם השליח ולשאול אותו על מצב החבילה.
רבים מכירים את המצב שבו חבילה דחופה שנשלחה נתקעת חברה מקצועית דואגת לכך כי יהיה מענה רחב לפניה לחברה.
לסיכום:
שירות שליחויות כולל שלושה נתונים ההופכים אותו לכזה
הנתון הראשון הוא צוות שליחים בפריסה ארצית וצי רכבים רב
כמו כן הנתון השני שניתן למנות הוא מעקב אחר החבילה.
הנתון השלישי שאותו ניתן למנות הוא שירות לקוחות הנותן מענה רחב לפניות של לקוחות בנוגע לחבילות שנשלחו על ידם.